boat
boat
boat
boat

MS Planka / Rute RF

Luka Rijeka - Kvarner

Comfort Plus

Opis

Jure Tomaš je ugradnjom novog motora u svoju Planku započeo kompletnu rekonstrukciju broda. Salon, kabine i palubu je odstranio i nakon što je ostao samo trup, Jure se zajedno sa iskusnim brodograditeljima baca na posao – ugradnju novih kabina, većinu njih na palubi, od kojih je svaka opremljena sa tušem/WC-om i individualno podesivim klima uređajima. Već odavno je Planka jedan od najpoželjnijih drvenih brodova naše flote, a na nekoliko termina je posebno rezervirana za nudiste. Iako je na ljeto 2016. novi brod obitelji – motorni jedrenjak MS Aria – isplovio po prvi put, Jure ostaje vjeran svojoj Planki, dok njegov sin Marin upravlja Ariom. Sezone 2019. kolo sreće se okreće i uloge se mijenjaju – Marin preuzima gradnju MY Alphe, koja od sezone 2020. nadopunjuje našu flotu, a Jure preuzima kormilo MS Aria. Planku je na kraju sezone 2019. kupila obitelj Marasović iz Krila Jesenice koja je već nekoliko godina bila u našoj floti s MS Jerkić. Dok je otac Ivica na čelu Planke, njegov sin Jerko preuzeo je zapovjedništvo nad Jerkićem.

Opći podatci: Dužina 27,30 m, godina gradnje 1957, rekonstrukcija 2005. 11 kabina – 26 kreveta. Svaka kabina ima svoj tuš/wc i klima uređaj.

Potpalublje: 4 trokrevetne kabine s francuskim ležajem i trećim krevetom iznad.

Glavna paluba: 3 dvokrevetne kabine s krevetima na kat.

Gornja paluba: 4 kabine s francuskim ležajem.

Ostalo: Paluba za sunčanje (100 m²) sa 16 ležaljki, stolovi sa klupama za cca. 14 osoba na palubi, klimatizirani salon za 26 osobe.

Naši brodovi nisu prilagođeni za osobe sa smanjenom pokretljivošću.

Minimalni broj putnika: 14

Dodatno
Kategorija: Comfort Plus
Max. 26 Osoba
Kabine s tušom i wc-om
Klima uređaj
Besplatan Wi-Fi
Imate li pitanje?
Rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja
ponedjeljak – nedjelja
8:00 – 22:00
 
+49 (0) 89 23 11 000
Ili možete popuniti obrazac za konkretne upite, odgovorit ćemo vam čim prije.

Detalji

Godina gradnje: 1957
Obnovljeno: 2005
Ukupna dužina (m): 27.30 m
Paluba za sunčanje: 100 m2
WiFi Internet: Besplatno
Kabine
Dvokrevetne kabine: 7
Trokrevetne kabine: 4
Jednokrevetne kabine: 0
Četverokrevetne kabine: 0
Kabine s kupaonicom: Da
Klima uređaj: Da
Dodaci
Tuš/wc: 2



Dojmovi s putovanja

Ruta

Ruta:
Rijeka – otok Rab – otok Olib – otok Silba – otok Ilovik – otok Lošinj – otok Cres – Rijeka

Stižete li u Rijeku vlastitim automobilom, možete ući u luku od 9:00 sati. Naši će vas predstavnici uputiti u garažu i odvesti natrag u luku. Imajte na umu da je vrijeme ukrcaja od 11:30 do 13:00 sati. Nakon ukrcaja naš će vas predstavnik dočekati s pićem dobrodošlice i imat ćete priliku upoznati posadu i ostale suputnike. Nakon toga, podižemo sidro te plovimo prema Rabu dok uživamo u ručku. Putem pronalazimo skrovitu uvalu u kojoj ćete se prvi put moći okupati u predivnom Jadranu. Večera na brodu prije nego što produžimo prema Rabu. Stari grad Rab ističe se svojim zvonicima i proteže se uskim, stjenovitim rtom okupanim morem. Tri ulice prolaze starim gradom – Donja ulica obiluje lokalima i kafićima, Srednja ulica poznata je po buticima, suvenirnicama i slastičarnicama, a Gornja ulica vodi prema četirima crkvama s njihovim zvonicima.

Nakon doručka imat ćemo dovoljno vremena za kratku šetnju gradom prije nego se oprostimo od Raba i otiđemo na otok Pag. Slijedi višesatna stanka za kupanje u slikovitoj uvali i za ručak na brodu. Ponovo podižemo sidro i otoku Olibu prilazimo tek u večernjim satima. Olib pripada zadarskom arhipelagu i broji samo 150 stalnih stanovnika koji većinom žive od uzgoja maslina i poljoprivrede. Posljednjih su se godina otočani vratili tradiciji, primjerice na drevni način vade sol bez solana i upotrebljavaju morsku travu za punjenje jastuka i madraca. Slijedi večera na brodu i noćenje u Olibu. U slučaju nepovoljnog vjetra, odnosno bure, noćenje u mjestu Mandre na otoku Pagu.

Napuštamo Olib i kratko plovimo prema uvali sv. Ante na otoku Silbi. Slijedi dugačka stanka za plivanje, sunčanje i ručak na brodu. Stižemo na otok Ilovik u večernjim satima i spuštamo sidro u malenoj luci. Otočić od samo 5,5 km² površine osebujan je po mediteranskoj makiji, vazdazelenoj šumi i maslinicima. Ovo je mjesto okupano šarenilom predivnih boja raznoraznog cvijeća, od oleandra do palma. Iz tog razloga Ilovik također nazivaju i otokom cvijeća. Slijede večera i noćenje na brodu.

Nakon doručka putujemo prema otoku Lošinju. Uz malo sreće vidjet ćemo dupine i njihovu igru s valovima, naime lošinjski akvatorij obitava više od 220 dupina koji su registrirani u projektu Jadranski dupini. Pronalazimo skrovitu uvalu s bistrim modrim morem na otoku Lošinju. Ondje ćemo imati vremena napretek za plivanje i sunčanje te stanku za ručak na brodu. Nastavljamo do Malog Lošinja, poznatog po slatkoj luci i šetnici uz more. Večera je na brodu i noćenje.

Napuštamo Mali Lošinj nakon doručka i plovimo prema susjednom otoku Cresu koji je u Osoru pokretnim mostom povezan s otokom Lošinjem. Opet nas očekuju predivne uvale u kojima ćemo provesti veći dio dana i ručati također. Današnje je odredište mirno mjestašce Martinšćica na Cresu u kojem ćete nakon večere na brodu bezbrižno uživati u nudističkom noćnom kupanju. Noćenje u Martinšćici.

Polazak nakon doručka, a cilj nam je, što drugo nego kupanje i sunčanje u jednoj od brojnih uvala. Današnje je odredište ribarsko mjesto Valun na otoku Cresu. Večera na brodu i noćenje u Valunu.

Posljednji dan u predivnom svijetu otoka. Napuštamo Valun i posljednji put spuštamo sidro u uvali udaljenoj oko pola sata plovidbe. Nakon ručka imamo još jednu uobičajenu stanku za plivanje i sunčanje i polako krećemo za Rijeku. Slijedi večera na brodu i noćenje u Rijeci.

Nakon doručka, iskrcavanje do 9:00 sati.
Napomene:
* Izbjegavat će se, što je više moguće, susreti s grupama s drugih brodova i podudaranja mjesta noćenja.
* Ako noćne temperature ne budu previsoke, u srijedu ne provodimo noć u Malom Lošinju već u skrovitoj uvali, a Mali Lošinj posjetit ćemo na dva sata u četvrtak ujutro. Isto vrijedi za Valun u četvrtak. Noćenje u uvali Nedomisje, nedaleko od grada Cresa, a grad Cres posjetit ćemo u petak ujutro.
* Ako je temperatura noću visoka, potrebno je noćiti u mjestima sa strujom ili paliti agregat za struju tijekom noći, u suprotnome klima uređaj noću neće raditi.
* U slučaju lošeg vremena ili kiše, noćenja u lukama će se produljiti jer neće biti moguće kupanje i sunčanje.
* Ovdje opisana ruta služi kao primjer. Može doći do izmjene rute u skladu s vremenskim i lokalnim uvjetima. Kapetan će osmisliti zanimljivu rutu koja će zadovoljiti želje nudista.
* Ruta se može ploviti i u suprotnome smjeru.
* Nudizam je moguć na palubi za sunčanje (također za vrijeme plovidbe), u skrovitim uvalama i na (neslužbenim) nudističkim dijelovima plaže.
* Nudizam nije dozvoljen u sali za objed i u lukama, u tom slučaju potrebno je nositi barem kupaći kostim.
Ruta RF
Što je uključeno…
  • Osmodnevno krstarenje u skladu s itinererom
  • Puni pansion
  • Kapetanska večera
  • Predstavnici vama na usluzi tijekom ukrcavanja i iskrcavanja

Lokacija

Luka Rijeka - Kvarner

Boravišne i lučke pristojbe nisu uključene u cijenu i plaćaju se u gotovini na brodu prilikom ukrcaja. Iznose 49 € po osobi i tjednu, te 24 € za djecu do 12 godina.

Preporuka za napojnice: Sigurno ćete rado usluge posade nagraditi napojnicom. Preporučamo iznos od 70 € po kabini i tjednu.




    ukupno: