MS Orkan / Rute T7
Luka Trogir - Srednja Dalmacija
Opis
Orkan je već dugo godina dio naše flote, sada u vlasništvu Damira Pedišića s otoka Pašmana, kapetana s dugogodišnjim iskustvom u turizmu. Damirova ljubav prema tradicionalnim drvenim brodovima je duboka. Svojim brodom „Tri Marije“ vozio je 22 godine dnevne izlete, najstarijim putujućim drvenim brodom u Hrvatskoj, koji je već više od 150 godina u posjedu obitelji. Damir je u isto vrijeme kapetan, vodič i kuhar broda, jer ne želi propustiti užitak vlastoručnog pripremanja svježe ulovljene ribe na roštilju. Brod Orkan ima jednu posebnu prednost – s kapacitetom za samo 20 gostiju, idealan je kao čarter za zatvorene grupe. Za one koji to možda još ne znaju: kada rezervirate cijeli brod, odlučujete sami kamo put ide, naravno u dogovoru s kapetanom.
Opći podatci: Dužina 20 m, godina gradnje 1928, rekonstrukcija 2006. 10 kabina – 20 kreveta. Svaka kabina ima svoj tuš/wc. Za sezonu 2025. u sve kabine će biti ugrađen klima uređaj.
Potpalublje: 4 kabine s francuskim ležajem, 1 dvokrevetna kabina sa krevetima na kat. Klima uređaj na hodniku donje palube.
Glavna paluba: 3 dvokrevetne kabine sa krevetima na kat.
Gornja paluba: 2 dvokrevetne kabine sa krevetima na kat.
Ostalo: Paluba za sunčanje (60 m²) sa 11 ležaljki, stolovi sa klupama za 18 osoba na glavnoj palubi, klimatizirani salon za 20 osoba.
Naši brodovi nisu prilagođeni za osobe sa smanjenom pokretljivošću.
Minimalni broj putnika: 12
Detalji
Ruta
Jedna srpanjska večer, brod MY Mystic: upitali smo kapetana Arsena kako bi organizirao kapetanovu rutu iz Trogira:
Naravno, ne plovim prema fiksno utvrđenoj ruti već gostima dajem priliku da izraze želju što bi voljeli posjetiti. Međutim, u pravilu izbjegavam noćenja na kopnu jer je na otocima mnogo mirnije. Na Braču volim ugodno malo ribarsko mjesto Postira u čijoj smo luci ponekad jedini brod. Ili u Mlinima, mirnom naselju koje leži duboko u zaklonjenoj uvali. Zatim, obično je na rasporedu otok Hvar. Dok je hvarska luka često pristanište za čak 30 brodova koji ovdje istovremeno noće, ja biram manja mjesta kao što su Jelsa i Vrboska na sjevernoj strani otoka. Ta su mjesta uvelike zadržala svoju izvornost i za razliku od Hvara, ovdje nema glasne glazbe koja odzvanja iz lokala sve do jutra. Nadalje, ovdje je takozvani „zabranjeni otok“ Vis. Otok je bio vojno područje s ograničenim pristupom sve do kraja osamdesetih godina, a strancima je bio potpuno zabranjen pristup. Zbog toga se masovni turizam ovdje nije razvio. Idućeg dana moje prvo odredište na otoku obično je grad Vis, s tipičnom mediteranskom ljetnom vrevom, zatim se zaustavljamo u gradiću Komiži na suprotnoj strani otoka. Budući da smo na Komiži, nećemo propustiti obližnji otočić Biševo na kojem moji gosti imaju priliku malim brodicama posjetiti čuvenu Modru špilju. Ističem da ovo nije fiksni program, već ovisi o željama mojih gostiju i naravno o vremenskim prilikama.
Ekskluzivna kapetanova ruta – preporuka za individualne goste!
* Od 13:00 do 14:00 sati ukrcavanje u luci Trogir.
* Itinerer nije fiksno utvrđen već ga kapetan prilagođava na svoj način. Uzimajući u obzir vrijeme i uvjete na moru, pokazat će vam svoja najomiljenija mjesta i uvale.
* Najmanje dva noćenja u skrovitim uvalama i malim ribarskim mjestima.
* Najviše tri noćenja u većim gradovima koji se posjećuju i prema ruti T1, po mogućnosti ne istovremeno kada i drugi brodovi.
* Grupa će izbjegavati što je više moguće susrete s grupama s drugih brodova i izbjegavat će podudaranja što se tiče mjesta noćenja.
Lokacija
Luka Trogir - Srednja Dalmacija
Boravišne i lučke pristojbe nisu uključene u cijenu i plaćaju se u gotovini na brodu prilikom ukrcaja. Iznose 49 € po osobi i tjednu, te 24 € za djecu do 12 godina.
Preporuka za napojnice: Sigurno ćete rado usluge posade nagraditi napojnicom. Preporučamo iznos od 70 € po kabini i tjednu.
cijena za sve osobe
-
{{trns_price}} €
-
{{unit|calcprice}} €
- {{totl_price}} €
-
Date
datum i vrijeme - dolazno vrijeme (vrijeme leta)
-
ruta letenja
kompanija
min. boravak
cijena po osobi
-
$lb_dpt_flt$: {{dflt_dpt_date|fmtdate}}
{{dflt_dpt_time}} - {{dflt_dst_time}} ({{dflt_time_diff}})
-
$lb_rtn_flt$: {{rflt_dpt_date|fmtdate}}
{{rflt_dpt_time}} - {{rflt_dst_time}} ({{rflt_time_diff}})
-
{{dflt_dpt_code|fltplace}} ({{dflt_dpt_code}})
{{dflt_flgt_num|carrier}}
-
{{dflt_dst_code|fltplace}} ({{dflt_dst_code}})
{{rflt_flgt_num|carrier}}
-
{{days}} $_days${{tot_price}} €